ВМРО-ДПМНЕ: Медиумска кампања за трето дете
Континуирана медиумска кампања за промоција на семејството и трето дете, со цел да се влијае врз свеста на младите брачни парови, кои имаат можност, а не се одлучуваат да имаат деца, или повеќе од едно или две деца.
Образложение:
Во 2008 година Владата на Република Македонија излезе со пакет реформи за подобрување на ниската стапка на наталитет во некои општини во државата. Слоганот на кампањата беше „Имај трето дете”.
Линкови:
- МИМ (15.05.2009). Евалуација на кампањата „Трето дете“ на Владата на Република Македонија. [Пристапено на: 21.05.2011]
Сите коментари и забелешки поврзани со овој и другите написи на Вистиномер, барањата за корекции и појаснувања, како и предлозите за проверка на изјавите на политичарите и ветувањата на политичките партии, можете да ги доставите преку овој формулар