ВМРО-ДПМНЕ: Проект 15-111
Воведување на единствен телефонски број за односи со граѓаните, а во однос со административните постапки во институциите. Граѓаните нема да мора повеќе да бараат која државна институција е одговорна за потребната услуга, туку преку овој телефонски број на едно место ќе се информираат за сите нивни потреби. Носител: Министерството за информатичко општество и администрација. [Рок: јуни 2011]
Образложение:
Во функција е телефонскиот број 15 111, на кој што граѓаните може да се информираат за сите нивни потреби. [Ажурирано на: 31.10.2011]
Линкови:
- Министерството за информатичко општество и администрација: Електронско побарување и плаќање на услугите кои ги даваат владините институции. [Пристапено на: 31.10.2011]
- Uslugi.gov.mk: Контакт. [Пристапено на: 31.10.2011]
Сите коментари и забелешки поврзани со овој и другите написи на Вистиномер, барањата за корекции и појаснувања, како и предлозите за проверка на изјавите на политичарите и ветувањата на политичките партии, можете да ги доставите преку овој формулар